رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

رایان عشق بابامامان

رایان وکتاب

1393/11/11 15:28
نویسنده : مامان و باباش
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان چندوقتیه که عضوکتاب خانه شدم وباهم میریم کتاب میگیریم ومیایم  توهم محیط کتاب خونه رودوست داری وعجب بهت ارامش میده چون خیلی اروم میشی تواون مکان مثل خودمی چون من هروقت تنش واسترسم زیاده وقتی پرازانرژی منفی میشم وقتی قدم توکتاب خونه میزارم تمان انرزی منفیم ازم دورمیشه وپرمیشم ازانرژی مثبت امروزم رفتیم وتوچقدرخوب بامسئول کتابخونه ارتباط برقرارکردی واون خانومم ازت تعریف کردماشالاچقدراجتماعیه منم کلی کیف کردم وتودلم قربون صدقت رفتم مثل اقاهابعدازخوش وبش مسئول رفتی روی صندلی چوبی نشستی ومنتظرمن موندی ولی من دلم نیومد توروبین این همه کتاب نبرم چون میدونم توهم باکتاب انرژی میگیری یه حس خوب میگیری پس بایه اشاره من ازصندلی پایین اومدی ورفتیم کتاب گرفتیم واومدیم خواینم ازکارای امروزمون ازدیروزدارم بازیهایی که به خلاقیت نیازه باهات کارمیکنم دیروزگل بازی کردیم ولی توزیاداستقبال نکردی حالا امروزببینم چطورپیش مقریم

پسندها (1)

نظرات (0)