رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

رایان عشق بابامامان

اینجا لحظه های اخر است

1392/7/4 2:01
نویسنده : مامان و باباش
234 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا لحظه های اخراست لحظه های ناب که دیگرتکرارشدنی نیست برای تو و من

اینجا لحظه های اخراست شنیدن صدای قلب تو از عمق وجودمن

اینجا همه چی هست اینجا پایان ماست پایان من وتو

اینجانقطه سر خطه اینجا پایان پچ پچ شبانه من وتوست

اینجا پایان دل شکستگی من است اینجا پایان همه چی هست

اینجا اغاز دوباره توست

تودوباره اغاز شدی شکفتی باز شدی زنده شدی من شدی 

ماه تابانم این روزها همش خاطرات پارسال رو  زنده میکنم همش باخودم میگم چقدمنتظرت بودم چه لحظه های سختی بود پر  بود از هیجان ودلواپسی همش شیرین بود عالیییییییییییی یه حس بکر تامادرنشی حس نمیشه یه حسی که فقط مال خودته خود خودت همش دارم لحظه های باتوبودن روبا لحظه ای که دروجودم بودی میسنجم وچه حس خوبی بهم دست میده هرروز که به روزتولدت نزدیک میشم احساس میکنم دوباره میخوای متولدبشی قلبم باهیجان زیادمیتپه عاشقتممممممممم رایانی پسرگلمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)