رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

رایان عشق بابامامان

روزت مبارک ماما

1392/2/12 19:42
نویسنده : مامان و باباش
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه تابانم قلبعزیزکم نمیدونم باکدوم واژگان زیباترین لحظه های باتوبودن روتوصیف کنم لحظه ای که باکمک بابایی برام ساختی توخودت بهترین بهترینایی ای خالق زیبایی های زندگیمان 

دیروز روزمادربود واولین سالی بود که من کادوی روز مادر میگرفتم سالهای قبل هدیه روز زن میگرفتم بابایی هم هرسال برام سنگ تمام میذاشت ولی امسال یه چیز دیگه بودپسرنازم برام کادوی روز مادر گرفته بود یه موبایل تویه جعبه بسیار شکیل وزیبا که قسمت اولش یه قلب قرمز کوچولووووی زیبابودبایه کارت که توکارت نوشته بود(مامان م روزت مبارکقلبخجالتالو......منم رایان امروز8ماهه شدم)   بله ماه تابان خونه ما دیروز رفت تو8ماهگیش ماچوقسمت دوم جهبه کادو یه موبایل زیبا بودهمونی بود که میخواستم البته به بابایی گفتم چرا زحمت کشیدی چرا گرفتی ولی داشتم ازخوشحالی میمردمچشمکپسرم میدونم هرسال روز مادر روبرام زیباترین روزهای سال میکنی مادر بیصبرانه منتظره که سالهای بعد ازت یه نقاشیه خاطره انگیز وزیبا هدیه بگیرهبغل

ماه تابانم عمرمادر وهمه هستی پدر جاودانه بمانی وتمام عمر ازاد وخوشحال باشی امید داریم سالیان سال بربال ارزوهایت پرواز کنی سرمست خوشحال از زندگی خوشحال از بودن وزیستن درکنار من و پدر ت ودراینده همراه عشق زندگیت میدانم عشق توعشق زندگی مانیز هست میدانم میوه های قلبت میوه های قلب مانیز هست توتمام تاروپود زندگانیت موفق باشیفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)